♡ My eyes are magic ♡

10:54




Wow, no posts in a month ? I'm so sorry, this past month has been crazy, I have so much homework to do, I've spent several sleepless nights trying to get everything done on time. I'm so happy Christmas break is coming soon because life has been really tiring lately.

Wow, pas un seul post en un mois ? Je suis désolée, ce mois c'était un truc de fou furieux. J'ai tellement de devoirs à faire, j'ai passé plusieurs nuits sans dormir pour pouvoir rendre tout mes devoirs à temps. Je suis tellement contente que les vacances de Noël arrivent, la vie c'est fatiguant.






Today I a am bringing you a review of my new circle lenses ! I took advantage of a sale on PinkyParadise and actually bought two paris !

I picked new grey circle lenses, as my old pair died a tragic death (it dried in my eyes beacause of the heat stroke last summer, I could literally see it dry on my finger ... always carry eyedrops and your lens case with you !) This time I picked the Geo Bella Grey lenses !

I also bought a pair I had wanted to try for a long time ! I saw a few pictures of these lenses worn on light eyes, and they looked gorgeous ! They are the Vassen Rainbow eyes in purplish red 


Aujourd'hui j'ai pour vous une review de mes nouvelles circle lenses ! J'ai profité d'un code de réduction sur PinkyParadise et j'en ai acheté deux paires !

Je me suis pris une nouvelle paire de lentilles grises, car mon ancienne paire a souffert la mort la plus tragique au monde (elles ont séché dans mes yeux à cause de la canicule de l'été dernier ... Je pouvais la voir sécher sur mon doigt ... Ayez toujours des gouttes pour les yeux et votre boite pour ranger vos lentilles sur vous !) Et cette fois j'ai opté pour les Geo Bella Grey !

J'ai aussi craqué sur une paire que je voulais depuis un moment, J'avais vu quelques photos de ces lentilles sur des yeux clairs, et elles étaient fabuleuses ! Ce sont les Vassen Rainbow eyes in purplish red.







Geo Bella Grey $19,90

Diameter: 14.2mm
Water Content: 38%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 year disposal

comfort : 

❤ 5/5

These are really comfortable ! It's like they aren't here at all, if I don't get any comments, or if don't take a selfie or look at myself I forget that they are here !

Elles sont vraiment confortables ! C'est comme si je ne portais rien du tout ! Si je ne reçois aucun commentaire, ou que je ne prends pas de selfie ou que je ne me regarde pas j'oublie qu'elles sont là !

Design :

♡ 4/5

Very natural and subtle, I really like them, They blend perfetly with my eyes. I just wish the color had been slightly lighter.

très naturelles et subtiles. Elles se fondent parfaitement avec mes yeux, j'aurais juste aprécié que la couleur soit légèrement plus claire.



no lenses

lens on the left, natural eye on the right

both lenses in


natural eyes

lens on the left, natural eye on the right

both lenses in




Vassen Rainbow Eyes Purplish Red $23,90

Diameter: 14.5mm/15.0mm
Water Content: 42%
Base Curve: 8.6mm
Life Span: 1 Year Disposal


comfort :

♡♡  3/5

I can feel them sometimes, a few eyedrops can fix this quickly, but it gets really annoying, esepcially when you have to use your eyes regularly.


Je les sens parfois, ce rien que quelques gouttes ne puissent soigner, mais ça devient lourd quand même, surtout quand on a besoin de forcer sur ses yeux.

Design :

♡♡  3/5

I expected them to be way more vibrant, but I guess my eyes just aen't light enough. The are more of a medium grey than truly blue.


Je m'attendait à une couleur plus éclatante, mais je suppose que mes yeux ne sont pas assez clairs. Ils sont plus gris moyen que bleu.

natural eyes

lens on the left, natural eye on the right

both lenses in




Natural eyes

lens on the left, natural eye on the right

both lenses in









Et une petite photo en plus ! Je me disais que c'était intéressant de voir à quoi ressemblent les circle lens vues de profil comparées à des yeux naturels ! Donc voilà !






Thanks for reading ♡





You Might Also Like

0 commentaires

Have something to say ? ♡