♡ Glass Bottle of Tears ♡

13:53

Hello 

Here's a short post to share pictures of one of my dresses !
it's Angelic Pretty's Glass Bottle of Tears OP in Pink with the matching bonnet !
I had problems with this dress when I received it, but I managed to fix it ! ♡ I bought the bonnet separately from Kitty Carousel  as I really wanted a bonnet for the Angelic Pretty tea party !

Un petit post pour partager avec vous des photos d'une de mes robes !
C'est la Glass Bottle of Tears de Angelic Pretty en rose avec le bonnet !
J'ai eu des soucis avec cette robe quand je l'ai reçue, mais heureusement tout est réglé ! ♡ J'ai acheté le bonnet séparément sur Kitty Carousel parce que je voulais vraiment un bonnet pour la tea party Angelic Pretty !

The pretty clear buttons
 Les jolis boutons transparents

The front bow
 Le noeud sur le devant

The waist bow, I like how the heart is centered !
Le noeud à la taille ! J'adore la façon dont le coeur est centré !

The lace
La dentelle

The print
L'imprimé

The lace again
Une autre dentelle

The little blue drop shaped pendants ♡
Les breloques en forme de goûtes ♡

The pony
Le poney 

The sleeves
Les manches

Buttons
Les boutons

The bonnet
Le bonnet

The lace trims
Les bords en dentelle

The drops again !
Encore les goûtes !

Ribbons
Les rubans

Ribbons again
Encore des rubans











You Might Also Like

1 commentaires

  1. I love all the pretty details (and you looked wonderful in this dress and bonnet) ♥

    RépondreSupprimer

Have something to say ? ♡